Akik igénybeveszik:
- Elsősorban olyan szolgáltató, kereskedő, fejlesztő cégeknek akik nem helyhezkötött tevékenységet végeznek (pl. a fuvarozók, szoftverfejlesztők, webáruházak, weblapszerkesztők, optimalizálók, coach (kócsók), kereskedelmi és reklám ügynökségek, marketingesek, munkaerőkölcsönzők, távmunkáztatók, speditőrök, és minden olyan cég aki a megrendelő telephelyén javítást-, oktatást-, tanácsadást, szolgáltatást végez, Akik gyártanak, boltban árulnak, szállást kínálnak, vendéglátnak, tehát helyhez kötött tevékenységet folytatnak ott meg kell osztani a székhely és a telephely között az iparűzési adót.
- Cégtulajdonosok, akik pályáztatható céget szeretnének bérlés, és személyzet fenntartása nélkül
- Mikrovállakozások, akik meg akaják spórolni az irodafenntartást, vagy nincs rá szükségük.
- Cégek, akik nem szeretnék a váratlan hivatali megkeresést.
- Akik az otthonukba bejelentett cégnél nem szeretnék - esetleges kényszerintézkedés esetén - ha keveredne a magán és céges vagyontárgy.
- Akik nem szeretnék, ha kavarodás lenne a költségelszámolásban a céges és a személyes kiadások között
- Olyanok, akik főmunkaidőben máshol dolgoznak - az ajánlott levélért nem kell a postán sorbaállniuk. A cég székhelyén gazdasági tevékenységet nem kell végezni. Székhelyen iratokat kell átvenni, érkeztetni, estleg megőrízni.
- Külföldi állampolgár a cég ügyvezetője (ritkán van M.o.-on) (M.o.-i postázási címet kérünk!
Elérhetőség: 0036209889762
info@ipadomentesszekhely.hu
0iparuzesiado@gmail.com
Budapesti irodánkban tárgyalunk, alapítunk, módosítunk, aláírunk.