Iparűzési adómentes székhelyszolgáltatások

Legálisan nem kell fizetnie iparűzési adót a 0% iparűzési adózású Pest megyei Csőváron és Tésán, valamint a kiemelten hátrányos besorolású Somogy megyei Fiadon található székhelyszolgáltatásaink igénybevételével

Székhelyáthelyezését egyszerűen megoldjuk, küldje át nekünk az info@ipadomentesszekhely.hu, vagy a 0iparuzesiado@gmail.com-ra

-  a kitöltött, aláírt székhelyhasználati szerződés beszkennelt képét

- tagok, ügyvezetők személyazonosító igazolványának, lakcímkártyájának, adókártyájának szkennelt képét (felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy lejárt, elveszett, ellopott okmányok pótlása előfeltétel, mert csak érvényes okmányok esetén tesszük meg az adatbejelentést)

- a cég tevékenységi körét naprakészen tartalmazó NAV törzslap (könyvelője révén kikérhető)

- hatályos létesítő okirat

-nyilatkozat arra vonatkozólag, hogy a kötelező cégmódosításon kívül, milyen egyedi módosításokat hajtsunk végre

 

Az ügyvédünk a kapott adatok alapján összeállítja a cégbírósághoz beadandó iratokat. Csak az aláírásnál kell találkoznunk a budapesti irodánkban. Az aláíráshoz ne felejtse el magával hozni a korábban emailen elküldött iratokat eredetiben.

 Ügyvédi költséget mi fizetjük! Könyvelésünket is választva, a székhelyáthelyezés kincstárnak befizetendő díját is átvállaljuk

Kitöltve visszaküldendő székhelyszolgáltatási szerződésünket emailen küldjük.

2012 március 1-től megszűnt az egyórás eljárás cégmódosításnál. Csak 15 napos eljárásra van lehetőség! Amennyiben egyik cégbíróságtól átkerül egy másik cégbíróságra a cég a székhelyáthelyezés okán, akkor 2x15 nap a bejegyzési határidő.

Székhelyváltozás utáni teendők:

- székhelyváltozást/adatmódosítást bejelenti a régi székhely szerint illetékes NAV-nak a változás napjától számított 15 napon belül a 202/T nyomtatványon. (nyomtatványboltokban kapható)

 - a korábbi, helyi iparűzési adót nyilvántartó hivatalnál, a bejelentett adataiban történt változást be kell jelenteni

- számlavezető bankjánál bejelenti a székhelymódosítást

- névszerinti megbízást ad a székhelyen lévő irodavezetőnek a levelek átvételére, felbontására, szkennelésére, emailezésére

 - megrendeli az új székhellyel (7282 Fiad Kossuth u 37) ellátott bélyegzőt (Egy bélyegzőt célszerű leadni a székhely titkárságára)

- értesíti a partnereit a kimenő és bejövő számlákon történő címváltozásról

 Megbízó cég, a székhelyén köteles tárolni (másolatban is megfelel):

- társasági szerződés, cégbejegyzési végzés

- aláírás minta

- személyes iratok

- engedélyhez kötött tevékenységek írásos engedélye

- dokumentáció, hogy a székhelyen a hivatali levelet átveszik, majd továbbítják a cégvezetőnek (székhelyszolgáltatási szerződésünk tartalmazza)

- a székhelyen legyen egy szerződés, hogy a cégvezető milyen jogcímen (pl. ingatlan bérlés, bérbeadás) jelentette be a címet a cég székhelyeként (székhelyszolgáltatási szerződésünk tartalmazza)

- a székhelyen legyen mindíg megjelölve a cég iratőrzési címe (székhelyszolgáltatási szerződés tartalmazza)

 

Fontos! Minden olyan cégáthelyezés amelynek célja a cég fantomizálása, a megbízást visszautasítjuk. Nem célunk a cégtemető létrehozása.

 

Elérhetőség: 0036209889762

                     info@ipadomentesszekhely.hu

                     0iparuzesiado@gmail.com

                  

Budapesti irodánkban tárgyalunk, módosítunk, alapítunk, aláírunk.

 

 

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 1
Heti: 17
Havi: 11
Össz.: 12 627

Látogatottság növelés
Oldal: Cégáthelyezés egyszerűen
Iparűzési adómentes székhelyszolgáltatások - © 2008 - 2024 - adomentesszekhelyek.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »